Hoe maak je een Facebook-pagina?




Het idee om een ​​Facebook-pagina te maken, houdt in dat u toegang krijgt tot een gratis openbaar profiel om uw lokale bedrijf, merk of product soepel te laten groeien. In dit artikel leer je hoe je een Facebook-profiel maakt. Gebruikers kunnen echter deskundig advies vragen op het Facebook-klantenservicenummer.

Deze pagina, vergelijkbaar met het persoonlijke Facebook-account van een gebruiker, zou gebruikers in staat stellen te adverteren voor bedrijven en producten door statusupdates, connecties, evenementmeldingen, opmerkingen en foto's en video's te delen. Het adverteren van goederen en diensten voor een specifiek publiek wordt ongelooflijk eenvoudig zodra een Facebook-bedrijfsprofiel is ontwikkeld.

Volgens het rapport kan het ook de ROI van de markt verhogen. In dit bericht zullen we ingaan op het maken van een Facebook-profiel dat veel voordelen heeft.


Hier zijn de stappen om een ​​Facebook-pagina te maken.

Stap 1: Stappen aanmelden

Ga naar facebook.com/business en druk op de knop ‘PAGINA MAKEN 'in de rechterbovenhoek van de browser. Gebruikers zouden de mogelijkheid krijgen om een ​​lokaal bedrijf, een bedrijf of een publieke figuur te kiezen. Kies uit deze keuzes degene die nodig is voor de bedrijfspagina.

Gebruikers kunnen worden gevraagd om het type bedrijfscategorie te kiezen waarin ze willen handelen, evenals een paar andere kleine details op basis van het bedrijfstype.

Stap 2: Voer alle bedrijfsgegevens in

Basisgegevens zoals de bedrijfsnaam, paginacategorie, enzovoort, moeten worden geselecteerd. Kies uit verschillende categorieën om het bedrijf beter weer te geven. Een ander deel is de url, die drie verschillende tekstvakken bevat voor het adres, de stad / staat en de postcode van het fysieke gebied. Om mensen aan te moedigen uw winkel vanaf uw Facebook-pagina te bellen, heeft u een telefoonnummer nodig.

Stap 3: Upload zowel de profielfoto als de omslagfoto

Upload een eenvoudige profielfoto zodat mensen je snel kunnen vinden op Facebook. Volgens de medewerkers van de Facebook-klantenservice zijn er een paar dingen waarmee u rekening moet houden bij het plaatsen van een FB-bericht, zoals het kiezen van een visueel aantrekkelijke foto die gebruikers zal inspireren om meer met u in contact te komen. Het is nog steeds slim om bestanden met een hoge resolutie te gebruiken.

Stap 4: vrienden uitnodigen

Zodat u uw bedrijf sneller kunt uitbreiden, kunt u steeds meer vrienden uitnodigen om uw bericht leuk te vinden.

Stap 5: voeg doelgroepen toe

Het is belangrijk om te weten waar u heen gaat en wie uw klanten zijn. Het zou het ook gemakkelijk maken voor mensen om contact met u op te nemen. U kunt echter eenvoudig de soorten mensen filteren die uw Facebook-pagina bezoeken door de functie en interesses te selecteren die relevant zijn voor uw bedrijf.


Stap 6: een knop aan de pagina toevoegen

Druk gewoon op het blauwe pictogram genaamd "+ Add a Button" -optie nadat je alle belangrijke informatie aan het Facebook-profiel hebt toegevoegd. Het bevindt zich in de rechterbovenhoek van het Facebook-bericht. Dus, welke knop voeg je toe aan de pagina? Het tabblad "Boekfaciliteiten", het tabblad "Contact opnemen", het gedeelte "Meer informatie", de toets "Een aankoop of donatie doen" en de optie "App of game downloaden" zouden allemaal aanwezig moeten zijn.

Maak contact met het Facebook-klantenserviceteam via Facebook Bellen over hoe u zich kunt aanmelden / registreren. Met Facebook krijgt u direct antwoord op al uw vragen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe de Google Meet-microfoon te repareren werkt niet / reageert niet op Mac en Chromebook?

Amazone || Hoe de Amazon-app te repareren werkt niet of opent niet Probleem opgelost